اطلاعیه شماره ۱: دعوت به ثبت نام و شرکت در مجمع عمومی انجمن علوم و فناوری­ های شیمیایی ایران

اطلاعیه شماره ۱: دعوت به ثبت نام و شرکت در مجمع عمومی انجمن علوم و فناوری­ های شیمیایی ایران

——————————————

اطلاعیه شماره ۱

‹‹به نام خداوند بخشنده و مهربان››

اساتید، دانش آموختگان و دانشجویان محترم دانشگاه­ ها و موسسات آموزشی و پژوهشی

و مدیران، مهندسان و کارشناسان محترم سازمان­ ها، صنایع شیمیایی و سایر صنایع وابسته

با تقدیم سلام و احترام؛

ضمن تبریک سال نو، با کمال مسرت به استحضار میرساند در راستای توسعه، پیشبرد و ارتقای علمی و ایجاد شبکه ارتباطی بین محققان و صاحبنظران و همچنین بهبود کیفی نیروی انسانی و گسترش امور آموزشی و پژوهشی در حوزه صنایع شیمیایی و صنایع وابسته به آن، بعد از قریب دو سال پیگیری مداوم، بالاخره در آذر ماه سال گذشته مجوز تاسیس انجمن علوم و فناوری­ های شیمیایی ایران با اهم رویکردها و اهداف زیر اخذ گردید:

  • ایجاد ارتباط بهتر و بیشتر بین متخصصین و کارشناسان دانشگاهی و صنعتی شاخه­های گوناگون مرتبط با علوم و فناوری­ های شیمیایی
  • همکاری با مقامات و مسئولین ذیربط در برنامه ریزی امور آموزشی، پژوهشی و صنعتی
  • ارزیابی و بازنگری برنامه­ های آموزشی، پژوهشی و صنعتی و ارائه پیشنهادهای لازم
  • ارائه خدمات آموزشی، علمی، فنی و صنعتی
  • ترغیب و تشویق پژوهشگران، صنعتگران و دانشجویان در پیشبرد فعالیت های مرتبط با علوم و فناوری های شیمیائی
  • تهیه و انتشار نشریات علمی و صنعتی و تشکیل همایش­ ها، نمایشگاه­ ها، کارگاه­ ها،… علمی و صنعتی داخلی و بین المللی
  • ایجاد ارتباط علمی و صنعتی با جوامع و موسسات علمی و صنعتی داخل و خارج

در همین راستا نخستین آگهی فراخوان ثبت نام و عضویت در انجمن در تاریخ ۹۴/۱۱/۱۴ در روزنامه کثیرالانتشار اطلاعات درج گردید (تصویر۱منضم). اخیراً نیز در تاریخ ۹۴/۱۲/۲۵  آگهی تشکیل مجمع عمومی عادی انجمن با دستور جلسه: ۱) گزارش هیات موسس ۲) انتخاب اعضای هیات مدیره و بازرسان ۳) تعیین میزان حق عضویت ۴) انتخاب روزنامه کثیرالانتشار در روزنامه اطلاعات درج گردید (تصویر ۲ منضم).  لذا، بدین وسیله مجدداً از کلیه عزیزان واجد شرایط عضویت پیوسته و وابسته برای ثبت نام و عضویت در انجمن (از طریق سایت www.isasct.com) و همچنین در صورت تمایل به کاندیداتوری برای عضویت در هیات مدیره و بازرس انجمن دعوت به عمل می­آید. ارسال درخواست کاندیداتوری برای عضویت در هیات مدیره یا بازرس (فقط برای اعضای پیوسته انجمن واجد مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر میسر بوده و متقاضی صرفاً حق کاندیداتوری برای یک مورد هیات مدیره یا بازرس را دارد که می­بایستی در درخواست ارسالی مشخص نماید)، تصاویر عکس پرسنلی، آخرین مدرک تحصیلی، صفحه اول شناسنامه، کارت ملی، آخرین حکم کارگزینی برای شاغلین و خلاصه رزومه علمی- اجرایی به آدرس پست الکترونیکی انجمن ([email protected] ) ضروری است. لازم به ذکر است که مهلت ارسال مدارک تا قبل از ساعت ۱۴روز چهارشنبه مورخ ۹۵/۱/۲۵ می­باشد. در همین راستا، از کلیه اعضای ثبت نام کننده، برای حضور در نخستین مجمع عمومی عادی انجمن (ساعت ۹:۴۵ صبح روز پنجشنبه مورخ ۹۵/۱/۲۶) به آدرس زیر دعوت به عمل می­ آید. توفیق، سلامتی و سربلندی همه عزیزان را از درگاه ایزد منان خواستاریم.

 

تهران: مینی سیتی، بلوار ارتش، خیابان نخل، سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور

توجه: برای کسب هرگونه اطلاعات بیشتر با شماره همراه (۰۹۲۱۲۸۴۴۲۹۰) سرکار خانم مهندس مریم سید جوادی تماس حاصل فرمایید (در محدوده زمانی ساعات ۸ تا ۱۴).

 

                                                                                        محمد علی کریمی

                                                                                               نماینده هیات موسس انجمن

 ————————————————————————————————————————————-

۰۰۰۱ ۰۰۰۲